Garantie si service
GENERALITATI
Furnizorul nu raspunde de eventuala nefunctionare (totala sau
partiala) sau incompatibilitate a echipamentelor/subansamblelor livrate de SC
SMART & EASY SERVICES SRL cu subansamble/echipamente achizitionate de la
alte firme.
Furnizorul nu isi asuma responsabilitatea pentru defecte generate
de o terta parte (furnizor electricitate, etc.).
Defectele cauzate astfel nu fac obiectul garantiei. Totodata,
furnizorul isi rezerva dreptul de a verifica, in orice moment, la sediul
beneficiarului conditiile de utilizare a echipamentelor livrate. In acest sens,
beneficiarul va accepta neconditionat accesul delegatului SC SMART &
EASY SERVICES SRL in domiciliul/sediul sau in scopul acestor verificari.
De asemenea, furnizorul nu poate fi considerat responsabil pentru
pagubele directe si indirecte survenite in urma utilizarii produselor sau de
cele cauzate de defectarea acestora, singura obligatie a furnizorului fiind
repararea produsului defect.
La interventiile pentru reclamatii neintemeiate (modificari in
configuratie , convingerea beneficiarului ca ar exista un defect) beneficiarul
va achita taxa de constatare si costul manoperei aferente interventiei. In
cazul in care defectiunea a intervenit datorita nerespectarii obligatiilor
beneficiarului si a conditiilor de garantie, beneficiarul pierde garantia
echipamentelor livrate de catre SC SMART & EASY SERVICES SRL.
In cazul oricarei reclamatii, beneficiarul are obligatia de a
prezenta la sediul SC SMART & EASY SERVICES SRL, produsele defecte
impreuna cu certificatul de garantie si factura.
Lipsa acestora atrage dupa sine neefectuarea interventiilor in
garantie (nu se primesc echipamentele in
service).
Daca beneficiarul solicita lucrari suplimentare, atat in cazusl
interventiilor in garantie (la sediul firmei sau la sediul beneficiarului), cat
si in cazul reviziilor tehnice, acesta va achita contravaloarea manoperei orare
aferente lucrarii.
OBLIGATIILE FURNIZORULUI
Furnizorul isi asuma in perioada de garantie urmatoarele
obligatii:
Diagnosticarea, expertiza, demontarea/montarea, repararea sau
inlocuirea gratuita a subansamblelor defecte, in cadrul Departamentului
Service.
Daca Departamentul Service, in urma expertizei, constata ca
defectiunea a intervenit cu respectarea tuturor obligatiilor beneficiarului -
inscrise mai jos - si a conditiilor de exploatare impuse de furnizor, in termen
de 15 zile lucratoare de la reclamarea defectiunii si luarea in primire a
produsului de catre Dep. Service, furnizorul se obliga sa o remedieze. Daca,
din motive obiective (disparitia totala sau partiala din productie sau de pe
piata a unor componente ce nu pot fi reparate si necesita inlocuirea) in termen
de maxim 15 zile nu se poate remedia defectiunea, furnizorul va inlocui
produsul defect cu un altul (cel putin echivalent cu cel vechi) a carui
garantie va fi in continuarea celei aferente produsului vechi.
Perioada de garantie incepe la data vanzarii produsului si se
prelungeste cu timpul scurs de la data reclamatiei pana la data remedierii
defectiunilor. Prelungirea perioadei de garantie se inscrie in certificatul de
garantie.
Livrarea si receptia echipamentelor se fac la sediul SMART &
EASY SERVICES SRL. Livrarea si receptia echipamentelor se pot face,
contra-cost, si la sediul beneficiarului. In acest caz, obligatia
reprezentantului SMART & EASY SERVICES SRL este de a expedia contra cost in
cel mai scurt timp, echipamentele. Orice alta solicitare a beneficiarului se va
taxa suplimentar.
OBLIGATIILE BENEFICIARULUI
Produsul livrat are in componenta subansamble electronice si
mecanice care necesita respectarea cu strictete a conditiilor de manipulare,
transport, depozitare, punere in functiune, exploatare, intretinere si
reparatii prevazute in documentatia tehnica, precum si a urmatoarelor conditii
tehnice generale de instalare si utilizare:
Orice
interventii (montari, demontari, instalari), asupra produselor livrate de SC
SMART & EASY SERVICES SRL vor fi executate exclusiv de catre personalul
tehnic persoane fizice / societati comerciale autorizate.
In acest sens, pentru orice interventie efectuata de terti,
beneficiarul are obligatia de a prezenta dovada acestui fapt (bon fiscal,
factura, bon de service, etc.), chiar daca sistemul a fost livrat desigilat.
Tensiunea de alimentare: 230V +/-5%;
Prize cu impamantare corecta: tensiunea masurata intre
carcasa echipamentului si nulul prizei de alimentare (cu aparatul pornit)
sa nu depaseasca 1V;
Frecventa retelei: 50 - 60 Hz
Conditii de garantie:
Garantia produselor este cuprinsa intre 24 si 60 de luni pentru persoane fizice, respectiv 12 luni pentru persoane juridice, in conditii de utilizare normala, respectiv maxim 10-12h / zi. Daca un produs prezinta defecte in perioada de garantie, el va fi reparat sau schimbat de catre SC SMART & EASY SERVICES SRL.
Produsul aflat in perioada de garantie poate fi adus direct la sediul SC SMART & EASY SERVICES SRL, in timpul programului de lucru, sau expediat prin intermediul Fan Courier, mentionand plata transportului la destinatar.
Urmatoarele situatii constatate de furnizor duc la anularea
garantiei acordate produselor:
- Utilizarea
produselor 24h / zi.
- Interventii
asupra produselor, executate de catre persoane neautorizate (montari,
demontari de subansamble, inclusiv extinderi ale configuratiei inscrise in
certificat).
- Interventii
asupra produselor ce duc la distrugerea sigiliului (acolo unde este cazul)
sau a seriei subansamblului/echipamentului;
- Nerespectarea
de catre cumparator a conditiilor de manipulare, transport, depozitare,
instalare, punere in functiune, utilizare si intretinere.
- Deteriorari
ale produselor datorate unor accidente (lovituri, descarcari electrice,
socuri de tensiune/curent, etc.), solicitari anormale in utilizare
sau exploatare defectuoasa (defectiuni, fisuri, deformari, utilizarea de cabluri
de legatura – electrica sau de date – defecte – rupte, lipite, legate in
scurtcircuit); Nu se acorda garantie produselor in interiorul carora
se gasesc obiecte straine .
- Nu
se acorda garantie la subansamblele arse sau gaurite, ciobite, cu pini lipsa
sau indoiti, cu urme de pasta termoconductoare pe contactele LEDurilor sau
a circuitelor ; produse cu urme de socuri mecanice, cu conector
deteriorat (crapat, pini indoiti sau lipsa), circuite arse,
placi indoite, rupte, lovite sau distruse mecanic .
- Nu
se acorda garantie la subansamblele care prezinta urme de condens,
depuneri lichide sau solide, oxidare, coroziune
- Nu
se acorda garantie la constatarea oricaror urme de produse
alimentare, lichide, praf, obiecte straine, in interiorul sau exteriorul
carcaselor acestora;
- Nu
se acorda garantie produselor care utilizeaza surse de
alimentare care nu sunt achizitionate de la furnizor (SC SMART & EASY
SERVICES SRL) , fara avizul scris al furnizorului;